VÄLKOMMEN HEM

Äntligen har jag fått hem min jacka! Storleken känns perfekt med! Gud vad bra jag mår!!


KENZA 9

Nu har jag för 4e och förhoppningsvis sista gången köpt jofama by Kenza 9!! Är dock lite tveksam till om storleken är rätt, känner mig mittemellan två storlekar men hoppas verkligen det!


VUXENPOÄNG

Har skaffat Ica studentkort, varför vet jag inte när jag ändå fortfarande bor hemma! Men det var gratis och man får dubbla poäng när/om jag använder det! Fick 25 kr rabatt med vilket känns jävligt bra!

Imorgon ska jag på mina första två visningar med! Inte för att jag tror att jag kommer flytta än men känns kul att börja leta lite iaf. Kul att ha något att jämföra med och skönt att ha lite hum om priserna (vilka är en aning dyra för mig..) Det borde ändå inte vara så långt kvar innan jag ska leta på riktigt!


TUSSILAGO

Gud vad det verkligen känns som vår när man börjar se gula tussilago i gråa tråkiga diken och vägkanter! Jag såg mina första idag!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_195450446.jpg" class="image">


EAT FAT TO BURN FAT?

Idag när jag var och tränade "råkade" jag höra att några av de andra tjejerna/kvinnorna brukar äta typ 2matskedar cocosfett varje dag för att öka förbränningen! Är lite skeptisk till att äta fett för att bli av med... fett! Men ja det är väl kanske inte vanligt fett så det kanske fungerar. Har dock aldrig ätit rent cocosfett, men smakar det som smör kan jag utan problem äta ett par matskedar varje dag (vilket jag förstår att det inte gör..)

Nej man kanske ska prova, man borde ju märka om det lindar sig fint om midjan eller inte! Synd att inte alla typer av fetter ökar förbränningen och "äter" upp allt annat fett. I så fall hade jag varit jävligt slim nu.


MORGONPUMP

Åh vad härligt att kliva upp på lördagsmorgon för att träna lite pump!! Ouf, strax dags att åka!

Nu ska mina muskler gå från ...... till ..... Hoppas ni ser min lilla spännisbulle!! Kanske bäst att lägga på lite på rygg så man får ett par fina filéer till 30-års jubileumet!

Oj är redan 30 sekunder sen..


< 3


MIRA 4

Åh idag fyller våran älskling 4! Min lilla råtta :')


NEEJ

NEEEJ!!! Trodde att jag skulle jag skulle klara mig lite längre än 2,5 dagar!! Men nej, idag har jag..... *trumvirvel* tappat min iPhone... *suck* Fast i bilen så den överlevde, hoppas det går lika bra alla andra gånger jag kommer tappa den.


TENTA

Klar!! Tog bara två timmar och gick mycket bättre än jag trodde! Tror jag iaf, får väl vänta på rättningen och se!
Satt och smååt på de "nya" kexchokladerna under tentan. Smakade bara den gula, men det var väldigt mycket choklad och inte alls som vanlig kexchoklad mer än att det smakade kex och choklad..! Förstår inte riktigt skillnaden på "chokladkexchoklad" och "kexchokladchoklad" eller är det ens någon skillnad på dessa två?!


22 MARS

Åh två härliga timmar till tenta LOVE! Jag har egentligen inte pluggat så mycket som till de andra tentorna men det borde nog ändå gå, de brukar göra det!

Min mage kurrar som satan! Kan bero på tentanervositet, hunger eller glassug!!! Har ätit daimglass två dagar i rad så jävla gott! Om jag hade räknat kalorier hade jag dött twice!!! Tydligen knappt 20% av dagligt kaloribehov, STYCK!! Ops! Kanske därför det spänner lite.


20 MARS

Åh vilken härlig känsla att få byta ut en gammal Sony eriksson (som kan vara världens bästa telefon) mot en ny vit iPhone 4s!

Har som vanligt haft bb-dejt med Olivia och hon bakade världens godaste scones medan vi andra spelade spel!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841759.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841759.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841759.jpg%3C/a%3E">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841759.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841803.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841803.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841803.jpg%3C/a%3E">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841803.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841822.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841822.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841822.jpg%3C/a%3E">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_194841822.jpg" class="image">


VÅRVÄDER

Gud vilket härligt vårväder det är ute! Är överlycklig över att jag tog mig upp tidigt imorse och kom iväg på pumpen. Tog en snabb men härlig promenad när jag kom hem så nu är jag pigg och har en hel dag framför mig. Något som typ..aldrig.. händer. Det brukar vara ungefär nu jag kliver upp. Men de dagar jag väl kommer upp i tid uppskattar jag det verkligen!

Ikväll har Olivia lyckats dra med mig ut, eller ja hon kommer lyckas. Så det är ju.. kul! Tydligen ska vi på "trash-runda" som Olivia fint kallar det. Som jag har förstått det omfattar trashrunda memento, daltons och Irish (som tydligen inte längre heter Irish?!) 3 ställen som jag inte alls tycker om. Så får väl se hur det kommer gå, inte direkt den rundan som lockar mig känner jag.

Jag har förövrigt hittat en lägenhet som jag älskar. Billig hyra och centralt precis vad jag letar!!! Dock ligger utgångspriset på 695 000........... Men det kan väl inte vara någon mer än jag som vill ha den?! Alltså borde priset sjunka till typ.... ett mer rimligt pris?

Måste bara lägga upp en bild på snön förra vinter. Allt för att visa hur mycket mer sommar än vinter det är nu! Och eftersom det nyss var vinter måste det betyda att det JÄVLIGT snart är sommar!!!!

16 MARS

Har promenerat runt i mina Jeffrey Campbell som jag fick hem idag! Supersnygga och superfina! Dock luktar de plast och ser inte ut som vanligt skinn så har mailat hemsidan jag köpte de från då de garanterar att de är äkta och alla andra köpare kommenterar att de är supernöjda. Känns som att det bara är mina de är fel på.... Fick en bekräftelse på att min iPhone är på väg hem till mig nu. LOVE!

IPHONE

Åh vad jag inskaffar bra saker nu! Sa upp mitt halebop igår och blev senare uppringd av dem med ett bra erbjudande. Så nu sitter jag snällt och väntar på min nya första iPhone och ett nytt abonnemang som förhoppningsvis är så bra som det lät!

Väntar på en ny skinnjacka med sen jag såg att den jag köpte var felsydd! Och mina Jeffrey Campbell som borde komma hem idag eller imorgon! Fruktansvärt spännande dagar jag har framför mig nu känner jag!


VATTENMELON

Kom precis hem från Olivia. Har druckit världens godaste the som verkligen ger sommarkänslor (precis som allt annat just nu). Det är ett vitt the med smak av vattenmelon! Verkligen sådär sommarfräscht och gott som allt annat! Absolut något jag ska köpa nästa gång jag springer förbi en thebutik. Vet inte ens varför jag skriver "the", det gör jag aldrig. Jag skriver alltid te, hederligt svenskt TE. Men Olivia skriver the och just nu vill jag vara precis lika häftig som henne. Så ja.. the.

Nu ska jag hoppa i säng så att man är sådär härligt pigg och fräsch på jobbet imorgon. Fuck bara att jag prioriterade Olivia före en hårtvätt. Lär ångra det imorgonbitti när jag som alltid har 20 minuter för lite att spela på!

13 MARS

Jag och Olivia tog oss en härlig promenad idag istället för att gå på step. Skönt nu när det börjar tina så man kan gå som en vanlig människa igen! Sitter och trycker i Olivias soffa nu och precis som alla andra kvällar ska vi se på BB. Pinsamt..  Men när man väl har börjat är livet förstört utan BB-dejt. Jag lovar er!

KÄRLEK

Åh mitt lilla flickhjärta brinner! Beställde precis ett par Jeffrey Campbell Lita Black och igår köpte jag en Jofama by Kenza skinnjacka! Gud vad jag älskar mitt liv just nu! Min budget som jag gjorde upp i onsdags har totalspruckit och jag bryr mig inte alls nu när jag har köpt något jag verkligen vill ha!!

NEU LASH

På fredag har jag penslat mina fransar med Neu Lash i en hel månad men om jag ska vara ärlig ser jag inte mycket till resultat..! Nån enstaka mm har de kanske växt men det är knappt så att det syns! Ska fortsätta att använda det varje dag i några veckor till för att se om det ger något. Vanligvis ska man gå ner till varannan dag nu men det känns dumt när det inte gett något resultat än! För 1600 kr hade jag hoppats på mer resultat men det kanske kommer!

JEFFREY CAMPBELL

Jag är helt förälskad!! Kan inte riktigt välja vilka jag vill ha, älskar den bruna färgen men väljer nog ändå mellan Lita black och Lita Spike. Guuud vilket svårt val. Hade de inte kostat 1630kr-1690kr hade inte valet behövt vara lika svårt och viktigt!


RSS 2.0