LOVE IT


SM i Ekonomi, Torsdag

Lite bilder från gårdagen och invigningen av SM i Ekonomi 2012 i Kalmar!


XXX

Förra inlägget skulle publiceras för typ 1000 dagar sedan men blogg.se och jag samarbetar inte så bra!

Kort info om bilderna:
1. Ja jag är rätt nöjd över mina spräckta byxor och inte över röven i sig.
2. Nej jag röker inte alls! Jag är bara jävligt cool!


LÖRDAG

I lördags var jag på laserhallen med min kusin och hans kompisar och sedan drog jag ner på allstar med Olivia, Saga, Erik och hans kompisar!

Kul med laserhallen, dock var mitt lag sämst!! Fast det var riktigt roligt ändå!

Here are some cool photoes!


LEOPARDETUI

Hittade mitt bortglömda etui för läppstift i veckan! Tycker verkligen att det är supersnyggt!! Skulle vilja ha fler i andra färger och mönster men ingen aning vart de går att köpa!


GRETA

Åh, dig vill jag ha :') Hmm undra om du är värd drygt tre små tusenlappar?!


MORGONTRÖTT

Imorse var jag mer död än levande.. Efter 20 minuters snoozande (??) intalade jag mig att det var värt att kliva upp och jobba! Jobb = pengar och det behöver jag nu, har nämligen råkat hitta en klänning från Greta för typ 3300kr.. Vilket betyder att jag måste jobba några dagar till för att inte dö!


SISTA APRIL

På sista april grillade jag, Olivia och Saga hos Saga. Vi längtade som idioter efter grillat kött men tyvärr längtar vi fortfarande.. Grillade köttet perfekt men råkade använda sjukt mycket tändvätska vilket gjorde att köttet bara smakade... Tändvätska, och stack på tungan. Så jävla dåligt utav oss!

Bilden på Saga och Olivia är medvetet sjukt wt!!


LÅNGHELG

Har varit superskönt med långhelg och en vecka helt utan plugg!! Synd bara att det alltid går så jävla fort!

Här kommer några bilder från fredagen!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1419400/images/2012/pic_200996625.jpg" class="image">


RSS 2.0