FOTO

Här kommer en liten ledtråd om vad jag och Johanna Nordlander fotade igår! Resultatet skiljer sig dock ganska mycket ifrån just den här bilden! Men om ni kikar in här lite titt som tätt ska ni nog få se lite färdiga bilder med ;)


18 NOVEMBER

Hej igen allihopa! Troligtvis kommer de flesta av er ifrån domdom.blogg.se eftersom ni tydligen slog mitt läsarrekord i november såg jag! Men hur är det möjligt att det är fler som läser när jag inte skriver än när jag skriver! Det känns ju för jävla bra, helvete vilken bloggerska. Pumpar tydligen bara ut en massa skit eftersom ni hellre läser när jag inte skriver, av någon anledning som ni gärna får förklara!

Men från och med nu får ni gärna kika in här istället eftersom chansen till att jag skriver här är 10000 gånger större än på domdom, men chansen att jag skriver överhuvudtaget vill jag inte uttala mig om!

Kan ju ta och berätta om några framtidsplaner. Igår fotade jag med Johanna Nordlander vilket var riktigt roligt ska lägga upp lite bilder så fort jag får tag på några! Så nu är ja assugen på att fota ännu mer, satan att man inte är jävligt haj på det där så man kan på lite extra nollor på kontot! Har spenderat morgonen/förmiddagen/eftermiddagen vart det nu än passar in, med att kolla på modell-,vintage-, och modebloggar! Kan ju dölja sig en och annan dröm och hopp om att bli en sån brud! Men än är man väl förhoppningsvis ung, dessa tjejer var runt 24 så det finns ett par år kvar att visa världen vem man är! Är jävligt sugen på att måla bilder och designa egna kläder, sy om och pyssla men varken kreativiteten eller kunskapen finns tyvärr. Men drömma går ju! Ska se om jag får till någonting i alla fall!

-M

RSS 2.0