EAT FAT TO BURN FAT?

Idag när jag var och tränade "råkade" jag höra att några av de andra tjejerna/kvinnorna brukar äta typ 2matskedar cocosfett varje dag för att öka förbränningen! Är lite skeptisk till att äta fett för att bli av med... fett! Men ja det är väl kanske inte vanligt fett så det kanske fungerar. Har dock aldrig ätit rent cocosfett, men smakar det som smör kan jag utan problem äta ett par matskedar varje dag (vilket jag förstår att det inte gör..)

Nej man kanske ska prova, man borde ju märka om det lindar sig fint om midjan eller inte! Synd att inte alla typer av fetter ökar förbränningen och "äter" upp allt annat fett. I så fall hade jag varit jävligt slim nu.


Kommentarer
Postat av: Linnea svedin

Testa! Jag äter det och du kan köpa utan smak och lukt om du vill :) och trivs du inte med att äta det så är det underbart att smörja in kroppen med eller använda som hårinpackning :) du måste dock köpa det "rätta".

2012-03-26 @ 00:00:38
URL: http://linneasvedin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0