ÄLSKADE SAKNADE BB

Fyfan vad hemskt med BB. Skäms som en gris över vissa kommentarer och människor.. Älskar idén med att vara med för att få ligga efter programmet. Vet inte riktigt hur värt det är att vara instängd och göra bort sig i 100 dagar för att få ligga efteråt?!.. Sen att vi tittare kommer "gilla dem som faaan" är väl kanske rätt sant. Speciellt när man presenterar sig som "Hokus pokus Amandus" Ja, oj. vad. coolt. Eller mål som "vinna alla pengar så att jag kan bada i handväskor", ja inte heller helt fel. Sen att man kommer dit som "jävligt kåt och adrenalin fylld" är ju bara lite som grädde på moset och en stor anledning till att sitta klistrad ikväll igen. Speciellt om man säger att man ska dra ifall alla killar är fula, älskar ryska killar som säger "kom nu kvinna" och lite "chicka chicka boom boom" Ja, föjävla sexigt faktiskt. Inte heller blir man förvånad när de kallar huset för "ett jävla labyrint helvete" för att det är en köksö ivägen till kylen..

Ja fyfan vad tufft det måste vara alltså.
Stackars er.
Ändå längtar jag lite efter att få se er igen 22.00, om några få minuter alltså!!¨

Sen mamma, en liten fråga bara. Varför var inte du med i BB som gravid och lät mig bli en BB-bebis?!?!?! gud vad jag hade velat det!!!!!!! Man skulle ju kunna säga att hon den gravida damen har hamnat på fel BB, he he he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0