24 APRIL

Mitt liv.... Om jag bara får klaga lite just nu, pyttelite så vill jag bara säga att jag börjar inse att det troligtvis stämmer att jag fick F på tentan... Har fortfarande inte fått tillbaka den så lite hopp finns det kvar! Men Fyfan det stör mig så jävla mycket. Är så jävla less och irriterad. Mitt första och sista ig, hoppas jag. Dock känns det 1000 gånger sämre inför den här tentan. Ska börja samla på F. FFFFFF <3

älskar att jag gör det jag hatar, skriver om hur dåligt jag mår på min blogg :') euuuuu.

Nej jag är bara lite arg! Men ska vända det till något bra och positivt! Hmmmm... Det här kommer göra mig till en bättre och starkare människa. Att jag redan nu misslyckas måste väl göra att jag kommer vara mycket bättre på att vända misslyckanden senare i livet till någonting bra! Eller?! Mja kanske, annars Fuck it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0