TOALETTKAOS

Ett halvstort problem har ar faktiskt toaletterna maste jag saga! Eller inte toaletterna i sig men har alltid nagot problem att losa nar jag ska ta mig en kiss.

1. Lampknapparna ar minimala och inte alls som sveriges gigantiska plattor. Det ar alltsa svart att hitta lampknappen. Nyss hade jag storra problem an nagonsin forut for lampknappen satt utanfor allt och man var tvungen att ga igenom 2 rum for att ta sig till toan och eftersom jag inte hittat knappen var det kolsvart dar jag var inne och krop och finkammade vaggarna for att hitta lampan. Gick alltsa inte alls bra.

2. For det andra har dem heller inte normala las pa toadorrarna! Aven har ar lasen supersma eller mycket annorlunda! Inte alltid men ja.. Varst var det nar jag kom hem forsta kvallen och inte vagade ga pa toa for att jag inte hittade laset. Det fanns liksom inte. Men jo, efter 38 timmars letande hittade jag det. Under handtaget, ca 0,33 mm stor knapp som man skulle trycka pa. Latt som en platt! NOT

3. Sista problemet ar ocksa lite jobbigt. Har namligen aven haft poblem med att hita spolknappen eller bara haft problem med att forsta hur man gor..

Jag har alltsa 3 problem att losa vid varje toabesok och eftersom jag maste dricka ca 7 liter vatten behover jag ca 7 toabesok. Det blir alltsa.... 7*3=21...21 problem att losa varje dag..!

Sen har dem aven vaniljtoasprejer overallt. Vart nyss sugen pa att se hur dem luktar och ja, nu luktar jag ackligt mycket vanilj toasprej. Vagar inte ga ner till butiken nu for da kommer alla tro att jag har b a j s a t. Det har jag inte, bara luktat..

Neeej, nagon ar pavag uppfor trappan. Om jag inte ror mig luktar jag kanske inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det mysigt då hör jag o lär dig en massa nya saker .... allt är lika bara helt annorlunda / Kram / Pappa

2010-10-29 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0