MAT MAT FET MAT

5 hamburgare
2 milkshake (en extra fet)
1 friterad korv
2 baguettemackor (lunch..)
2 dagar pizza
2 varrullar
1 frusen coladrink aktigt
2 tartbitar
1 citron paj
2 efterrattsrutor med puddingaktigt
1 bit pavalova (australisk efterratt)
2 glassar

en javla massa pommes
nagra burkar lask
lagomt mycket godis
nagra navar chips
+ vanlig mat


Jag har alltsa inte atit nagon vanlig lunch.. Och nej jag har inte vagt mig, tanker nog inte gora det heller. Men har raknat att +8kg inte kommer vara nagon match om det fortsatter sahar! OMG jag kan iaf fortfarande ha mina shorts.

Kommentarer
Postat av: A-yan

Ojda Mia, du måste stå emot.. det stod inget grönt, undrar vad Jamie oliver skulle säga! :0 .. ahha

2010-10-31 @ 22:38:15
URL: http://apuweeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0