FAST I FRANKFURT

Har en aning panik för tillfället! Har pratat med hemsidan jag bokade resan via och dem sa att mitt bagage skulle checkas in hela vägen till Brisbane. Men idag när mamma pratade med arlana/sas (eller någon iaf..) så sa dem att mitt bagage kommer checkas in till Frankfurt och att jag där måste hämta ut det och checka in det igen till Brisbane.

Det hade ju inte gjort så mycket om jag haft en lite mer tid än 1 timme på mig! Men nu är det meningen att jag ta löpningen från flygplanet, vänta på att få väskan (som har en tendens av att komma sist) ställa mig i incheckningskön (som troligtvis kommer vara världens längsta) och sedan ta löpningen*2 till min gate (som jag absolut inte kommer hitta).

Fast det finns en chans att checka in hela vägen. Om personen i kassan är snäll eller om jag spelar skräckslagen och fäller ett par tårar. Annars kan jag alltid vinka adjö till mitt plan och semestra i Frankfurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0