BILDER MED JOHANNA

Har inte riktigt kommit in i ett perfekt blogg-mode märker jag. Känner mig som en trist bloggande tant men nej faktiskt händer det ingenting värt att berätta om. Kanske för att vi badar i plugg tills vi pyser eller bara för att jag inte har hajjat vad som är värt att berätta om.

Tänkte precis klaga på kylan men kanske ingen idé, i Cairns kommer jag definitivt klaga på värmen! Lagomt är bäst. Tänk om lagomt fanns på engelska, skulle gära det lättare att förklara för dem där borta när jag har värmeslag och bara vill ha allt lagomt. Varken för kallt eller för varmt!

Några bilder när jag och johanna fotade i somras, med våran superfina rostiga buss som så snällt ställde upp!




Kommentarer
Postat av: Jenn

Vackra maria!

2010-10-13 @ 20:06:04
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0