AUSTRALIEN

Ar framme och lever!

har dock problem med internet, det gar inte att ansluta till min dator sa blir igna bilder an och vi ar 5 som delar sa blir inte mycket tid har an, blir hoppningsvis skiullnad i Cairns!

Har det iaf bra! Hade problem i frankfurt men annars gick allt bra. dar hade jag 30 min och var tvungen att lamna vaskan for drogtestning.. kom dock ombord med 5 minuters marginal!

Idag har ajg jobbat forsta dagen och vi tog aven en liten paus och akte ivag till ett stalle dar man brukat kunna se vilda kanguruer och visst fanns som dar avaen idag! Supersota!! Berattar bara superkort far alla andra maste ocksa ha internet..


Ska foroska fa till internet och kan da blogga riktigt, har redan skrivit det jag ska skriva om, om allt som hant tills nu! Bilder har jag redan massor av med!


Forkyld har ajg ocksa bliit, troligtvis pa flyget som var ackligt kallt. Snorar och acklar mig.. forsvinner hoppningsvis snart! Aterkommer sa fort jag kan!

Bra mormor och morfar att ni laser varje dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0