30 oktober HAJ HAJ HAJ

Har aldrig nagonsin varit sa radd som jag var idag tror jag..! Vi var ut med baten, blev inte till moreton island eftersom vi var ut igar och hade behovt aka vid 8 isafall. Istallet akte vi ut med baten och akte wakeboard och lite sant! Och nar vi alla lag och plaskade borjade dem i baten bredvid skrika "SHAAAAAAAAAARK SHAAAAAAAAAAAAAARK" en aning panik uppstod nar vi 7 skulle upp i baten med en stege. Simmade in mot baten sa fort vi kunde och sag en fena ca 200 meter bort. Har aldrig varit sa radd! S K O J J A, samst pa att komma pa en laskig historia.

Men arligt sa var jag sjukt javla radd idag.. Borjade med att jag inte ens vagade doppa fotterna i vattnet for att jag var radd for hajjar! Efter ett tag kom vi fram till att om jag gjorde en backflip fran baten skulle russ och scott gora det med. Sa det blev mitt forsta dopp, med huudet fore typ.. Dock ingen haj. Kunde dock inte ligga i och plaska som dem andra! Lat sedan alla andra aka wakeboard fore mig eftersom jag inte vagade. Ville egentligen inte aka men kande att det var ett tvang nu nar jag ar har. Har aldrig haft en sa og puls som nar jag la i vattnet med bradan! Missade forsta gangen men tog mig upp pa andra forsoket och holl mig uppe lange. Efter det akte jag in pa en gang for kande att jag gjort mitt. Skulle nog inte ha tittat pa hajattacker pa youtube kvallen fore jag akte hit. f a n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0