29 OKTOBER

Sitter just nu pa Garry's och jobbar. Blev inte Wurth idag utan ar har och ska hjalpa Tracy med att sortera papper och skriva en liten artikel till deras tidning som dem skickar ut till kunderna var 3e manad! Far val se hur det gar att skriva om bilar och allt som hor till pa engelska..

Ikvall ska jag, Sarah och hennes vanner in till Brisbane for partaj. Ingen aning vad jag ska ha pa mig dock.. Det ar varmt pa kvallarna sa skulle funka bararmat men sen har vi 40 min att ga fran tagstationen hem sa kan ju bli lite kallt. Far kolla mes Sarah vad hon ska ha!

Langtar ocksa till helgen da vi ska ta baten ut till Moreton Island, aka wakeboard, aka motorcykel och ga pa zoo! Ska lagga in bilder sa fort jag far tillgang till en dator dar det gar och har med mig usbminnet..

Ska forovrigt bli ca 27 grader hela helgen. Hoppas alltsa pa att fa lite farg eftersom jag varit inomhus och jobbat hela dagarna ar jag fortfarande lika blek som forut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0