29 oktober PARTY

Utekvallen var bra. Borjade hemma och akte sedan in till Brisbane men gick in pa en flera smastallen sa kom aldrig till det stora som vi hade tankt ga till. Men det gjorde inte sa mycket eftersom det var tillrackligt bra dar vi var jamfort med partyrika sundsvall! Tydligen ar det halloween har imorgon sa manga var utkladda igar. Dock var det ingen som satsade pa laskigt, bara naket.. Sjalv bar jag inte nagot av mina egna plagg alls. Eller jo underkladerna da. Men skorna och vaskan tog jag av Sarah och klanningen av Claire! Varfor vet jag egenligen inte, men lite for att om jag haft min klanning hade jag och sarah varit lika och sen erbod sig sarah att lana ut skor och vaska sa tja varfor inte!

Sundsvall, har inte vi halloween nasta helg? Eller ar jag och min almanacka en vecka efter..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0