26 OKTOBER

Idag jobbade jag med Steve, en annan i Russ team. Vi akte omkring vid Sunshine coast om jag inte minns fel. Har lite svart att halla koll pa allt, vet inte ens vart jag bor! Har varit runt 30 grader sa helt okej, sag kanguruer andra dagen i rad!

Lovade Russ att salja 5 skruvdragare eller vad dem heter. Berattade det for Steve och overtalade honom att han skulle salja dem istallet! Lyckades bara salja en men Russ tror att det var jag som salde den och inte Steve iaf! Claire fyllde aven 14 sa vi har atit pizza och tarta. Pa kvallen foljde jag med Sarah och hennes kompis pa nan traningsgrej. Jobbigt och nu i efterhand ar armarna omma.. Men det behovs nog eftersom jag ater subway eller McDonalds liknande mat varje dag.

Det blir nog varre an Egypten det har Johan :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0