24 OKTOBER SHOPPING I BRISBANE

Vaknade 5 i morse av att det var ljust och att alla djur utanför lät hemskt mycket mer än jag är van vid. Ni vet man är ju inte van vid att krokodiler springer omkring och gormar och kängurur står utanför och hoppar.. SÅÅÅÅÅ jobbigt. Nej men syrsor och andra småkryp antar jag att det var, antagligen fåglar med. Somnade om och blev väckt vid 9. Tydligen helt andra tider här än hemma..

Fick sedan skjuts till Brisbane där vi shoppade lite och gick runt och tittade. Tror att jag vi gick förbi stranden som jag la upp en bild på tidigare. Såg i alla fall ut som den! Köpte oss även skjuts över en bro av en taxicykel med vagn! Tyckte synd om honom med oss tre där bak och uppförsbacke, men han skötte sitt jobb och vi slapp gå! Tog tåget hem och nu har dem smakat saltlakrits och frågat om vi verkligen tycker om det.. Dem spottade ut det och ska nu bjuda deras kompisar för att jävlas! Gott godis vi har Sverige!

Imorgon blir det jobb. Ska tydligen vara med Russel och hans team den här veckan istället för på huvudkontoret!

Förresten är det storm här. Lite åska och blixtar och så, tydligen brukar strömmen gå med, jag som behöver duscha och tvätta håret. Får bli en  chansning på att det fungerar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0