23 OKTOBER BRISBANE

Väl framme i Brisbane kom den Italienska gubben tillbaka och såg till att jag fick mitt bagage och att allt blev rätt! Den fruktansvärda lappen som jag hört talas om det 17000 sidor att kryssa i var inte alls så dödlig. Bestod av 10-15 frågor och dem flesta var begripliga. I tullen var det inte heller allt för jobbigt. Öppnade väskan och lyfte på någon påse, mer var det inte!

Utanför tullen stod Sarah och hennes familj och väntade. Hoppade in i bilen och begav oss direkt till ett födelsedagsparty. Jag i mina mjukiskläder och alla andra i cowboy outfits.. Fick i alla fall låna en hatt och pistol så att jag passade in någorlunda! Fick prova på att rida på en sån där snurrande tjur med! Traningsvark kom 2 dagar senare..

Bilder av hur jag bor och lite sa kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0