16 OKTOBER

Helt sjukt vad tiden går fort. Ynka 6½ dagar kvar nu! Och jag har inte ens packat hälften. Så himla svårt att veta vad man behöver, och lite plats vill man ju ha över till shopping. Som jag förhoppningsvis har lite tid över för!Handbagaget är mitt största problem. Vad har man för väska egentligen?! Och sen måste jag fixa några svenska presenter till familjerna, inte så lätt det heller har jag märkt.

Och sen börjar jag bli lite nervös. Kommer på mig själv stirrandes rakt fram och tänkande på allt och inget om Australien. Flygplatserna känns värst. Och känns verkligen som någon som ser ut att vara världens snällaste kommer be mig paxa dennes väska och sen kommer Kuala Lumpur polisen springandes med en lapp med dödsstraff för knarksmuggling eller nåt..

Nej nu vill min hund mysa, för en gångs skull även med mig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0