12 OKTOBER

Sitter och försöker få ihop ett religionsprov men går lite sisådär. Inte så fruktanvärt sugen om jag ska vara ärlig.
 
Däremot har våran uppdragransknings-liknande film gått lite framåt vilket känns förjävla bra. Kanske inte som vissa andra som har filmat 1h och 15 min, men nästan 6 minunter iaf! Sen finns ju allas lilla mångo som i våran intervju berättar att muslimerna bara blir fler och fler för att efter intervjun fort som satan berätta att det där bara måste klippas bort för att det blev så fel! :')

Sen ska mamma tvinga mig att se Bangkok hilton före jag åker för att fösöka förklara att alla människor inte är så snälla som dem ser ut. Inte för att jag ska till Bangkok men hon försöker väl poängtera att det inte är kul att åka fast för knarksmuggling i Australien heller. Som att någon skulle smyga ner lite pulver i min väska?! Jag som ska ha så stor koll på allt! Sen fick jag höra att dem ofta visiterar unga ensamma tjejer extra noga med.. då lär jag ju ha en puls på 785, för att jag är nervös att dem ska hitta lite pulver i nån liten vrå sådär.. Får väl se hur det går det där.

Nej ska kolla upp om dem har dödsstraff i Australien känner jag nu, så man vet vad det värsta kan bli.. Och religionen får jag inte glömma. Och inte deutsch heller!

Sen har jag poch Joppe stått ut med varandra i 2,5 år också, det är ju lite.. kul!

Kommentarer
Postat av: Olivia

älskar att du kallar honom joppe nu :')

2010-10-13 @ 20:43:53
Postat av: dajjebajje

Sluta skriva om oskyldiga männiksor som blir manipulerade till att säga saker de inte menar maria !;) ajjabajja men ser fram emot att få se eran fil =)

2010-10-15 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0