11 OKTOBER

Tänkte göra ett nytt försök med att blogga och börjar nu lagom i tid tills jag drar till Australien och förhoppningsvis har en jädra massa intressant att dela med mig av!

Beger mig till varmare breddgrader om sisådär 10,5 dagar. Eller startar då med att ta bussen till stockholm och häcka där någon timme för att sedan flyga flygplan och springa på flygplatser under 28 timmar. Härliga 37 timmar från min dörr till Brisbanes flygplats. Men det är det förhoppningsvis värt!

För er som inte hängt med alls ska jag ha APU (praktik) i Australien, både i Brisbane och Cairns under 3 veckor och sedan stanna ytterligare en vecka för lite solsemester! Har hört rykten om att Cairns har ungefär 30 grader under tiden jag är där, känns lite väl, men familjen jag ska bo med har både pool och airconditioning så, tack och lov!

Tanken är att jag ska återkomma inom kort, får väl se hur länge det dröjer!

Kommentarer
Postat av: Ante Ohlsson

Hej Maria!

Lätt avis på dig och du skall veta att mina jobbarkompisar där nere är mycket trevliga, har just snackat med en annan jobbarkompis på Nya Zeeland Mr. Don Johnsson och berättat om din tripp ner till the Aussies som han skulle säga. Glöm inte ... du åker till AC/DC's hemland..... ha ögonen öppna efter ikoner .... Bon Scott eller bröderna Youngs nostalgia... / Kram Pappa.

2010-10-11 @ 17:05:45
Postat av: Josefin

DU LEVER MIN DRÖM! Älskar Australien och drömmer om att flytta dit en vacker dag. Fyfan vad roligt du kommer ha det :D Vart ska du praktisera? Själv ska jag praktiser i Paris i två veckor, men nu blev jag ju jäkligt avundsjuk!

2010-12-26 @ 00:39:50
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0