3 november

Ar inne pa min 3e dag pa huvudkontoret. Sitter just nu och vantar pa att Lea ska komma upp fran lagret sa att vi kan ga och kopa lunch for just nu svalter jag.. klockan ar halv 2 och jag har inte atit sen 7 :(

Igar stannade hela Australien upp for nagon minut. Hastlopp 1a tisdagen (?) i November varje ar. Kallat Melbourne cup tror jag! I Melbourne ar det till och med rod dag. Lite val att ta i for att ca 24 hastar ska springa 3 minuter typ..

Ikvall ska jag ut och aka motorcykel med Russ! OCh igar kollade vi nar dem spelade cricket. Hangde inte riktigt med men joda, det var val en... fin.. sport?


Kommentarer
Postat av: Ante Ohlsson

Underbart att du har det bra, vad har Russ för båge? Jag köper nog en HD Chopper av Stefan i Karlstad tror jag, den blir klar till nästa sommar, måste ta mc kort också först. hälsa dem s gott och ta hand om dig / Kram Pappa

2010-11-04 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0